התחברות הרשמה

במחשבה כזאת, בני האדם השתלטו על העולם בניינים בכל מקום רק לצורך האדם משתמשים בחיות כדי לשעשע אותנו , להאכיל , ולנסות

עליהם לצורך מחקרים אנחנו חייזרים לא כך ?
26 באוגוסט 2018, 23:12
העולם    
תשובה אחת
יואו. לא חשבתי על זה כך אבל זה גאוני
J
Jane Doe 1994
באותו הנושא:
איך לדעתכם אנחנו, בני האדם הגענו לעולם הזה?
איך אתם חושבים שהעולם היה נראה אילו אלוהים היה בורא את האישה לפני האדם?
חידה! מי האדם שרצח רבע מאוכלוסיית העולם?
מי הוא האדם שרצח רבע מכל בני האדם בעולם
מי לדעתכם האדם הכי מאושר בעולם?
וואלה מפתיע אותי איך בנות עדיין לא השתלטו על העולם... גם אתם/ן חושבים ככה?
מי האדם השנוא בעולם?
אם אדם וחוה הם היו האנשים הראשונים שהיו בעולם אז למה אומרים שבני אדם התפתחו מקופים?
איך לורן גריי כזאת מפורסמת ומוכרת בכל העולם?
איזה "עולם" יותר מרגש לדעתכם,העולם האמיתי או העולם הוירטואלי (שבסמארטפון,מחשב שלכם,אינטרנט ואפליקציות וכו') ?
מי האדם הכי טוב בעולם? לדעתי בן לינדמן.