5 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא אמר שהוא לא רוצה לראות אותי, הוא אמר שלא בא לו להיפגש, אם בבית ספר הוא כל הזמן רצה לשבת לידי וקינא שדיברתי על בנים אחרים עם חברות אז יש מצב שהוא היה עצבני יכולות להיות מליון סיבות
הוא לא אמר שהוא לא רוצה לראות אותי, הוא אמר שלא בא לו להיפגש, אם בבית ספר הוא כל הזמן רצה לשבת לידי וקינא שדיברתי על בנים אחרים עם חברות אז יש מצב שהוא היה עצבני יכולות להיות מליון סיבות
אנונימית
כן אבל תני לו זמן, זה שהוא אמר שהוא לא רוצה להיפגש זה לא משהו שחברים עושים בדרך כלל אז או שהוא כועס או נעלב ממשהו או שהוא באמת לא רוצה לראות אותך את צודקת שיכולות להיות הרבה סיבות ואני לא יודעת הכל על המצב שלך אבל לדעתי את לא צריכה לשלוח לו הודעה או להתקשר זו תיהיה טעות
פשוט תדברי איתו, לא על זה, באופן כללי.
זה כמו הסיפור שלי אז אנחנו נשמות תאומות
לא אל תעשי את זה, לדעתי את צריכה לשחרר לקצת אם הוא אמר שהוא לא רוצה לראות אותך אני לא חושבת שזה רעיון טוב להתחיל לעשות משחקים כאלה, אל תכתבי כלום ותראי איך אתם כשתיהיו בבית ספר
באותו הנושא: