5 תשובות
הם אחלה
כן מאוד
לא אוהבת
היא עצמה מהממת ...הגבות פחות לדעתי
היא עצמה מהממת ...הגבות פחות לדעתי
היא כולה יפה
מהממות
באותו הנושא: