11 תשובות
אין לול
חברים (?)
ErO
מספרים
חברים צחוקים ..
לא מוצאת ממש.. אולי החברים
ההפסקות, היום האחרון ללימודים ושזה נגמר מתישהו...
אממ אולי החברים וצחוקים
חברים אולי
די לבלבל תמוח, לשחק אותה כאילו אין.
תחשוב שבית ספר, עם כל הלחץ והלימודים, זו עדיין השיגרה שלכם, זה החברים שלכם, זה הערכים שלכם.... פתאום אנחנו מעריכים את החופש, את ההשקעה.
בית ספר זו מסגרת מדהימה עם רעיון מטורף ובעל תועלת ענקית, רק חבל שהמערכת דפקה אותה והפכה אותה לדבר בלתי נסבל אצל חלק מהתלמידים.
באותו הנושא: