5 תשובות
לא
שואל השאלה:
כי פעם בכיתה ח הבאתי יומן וילדה אחת אמרה לי "חחח מה זה יומן?!" ועשתה פרצוף כזה של יא מוזרה ושל למה ושל חנונית ושל כאילו וואט דה פאק
כי פעם בכיתה ח הבאתי יומן וילדה אחת אמרה לי "חחח מה זה יומן?!" ועשתה פרצוף כזה של יא מוזרה ושל למה ושל חנונית ושל כאילו וואט דה פאק
אנונימית
לא למה שזה יהיה פאדיחה? להפך זה עוזר לך לארגן דברים שאת צריכה/מה שיושב לך על הראש/לב
לא לא
ממש לא, ההפך זה ממש ממש עוזר לתכנון הזמן
באותו הנושא: