הייתה לי חברה ממש טובה.. למען האמת כמה חברות.. קרה משהו והיה פיצוץ, אני ועוד חברה רבנו עם כולן, התחיל מאי הבנה ונגרר להתנהגות מגעילה בואו נגיד ככה שעכשיו יש כסאח.. אחת מהבנות שרבתי איתם הייתה לי קרובה בטירוף, דיברתי איתה על הכל והיא איתי, קשה להסביר את הקשר שהיה לנו אפילו שלא היינו חברןת הכי טובות לכל אחת הייתה חברה יותר טובה אבל בכל זאת סיפרנו אחת לשנייה דברים שלא סיפרנו לאף אחת. עכשיו בערך חצי שנה אחרי הריב הגדול פתאום אני חושבת על זה ודי חבל לי עליה, היא הייתה לי כלכך קרובה, חברה כזאת שהרגשתי איתה הכי חופשי לדבר על הכל ולעשות הכל, אחת שלא תשפוט אותי בחיים ואני ממש רוצה לחזור איתה לקשר. הבעיה היא שהיא כאילו שכחה מהכל, כבר פעם אחת ניסיתי לדבר איתה לסדר עניינים אבל זה לא באמת חזר להיות מה שזה היה ולאט לאט התרחקנו שוב. פעם דיברנו והסכמנו ששתינו בנות שכשאנשים חשובים לנו, לא משנה כמה אנחנו נפגע או נכעס תמיד נדאג להם ונהיה שם בשבילם, אירוני לא? בכל מקרה אם יש למישהו עצות זה יהיה מעולה