5 תשובות
נורא ואיום
אל תעשי את זה יותר.
תקפידי לאכול במינון הנכון ולא לדחוף לתוך עצמך אוכל.
תקפידי לאכול במינון הנכון ולא לדחוף לתוך עצמך אוכל.
הכל בסדר גם לי זה קורה לפעמים שאני אוכלת יותר מידי כי אומרים לי לסיים את כל הצלחת בארוחות משפחתיות וכאלה ואז יוצא שאני ממש עמוסה ואני לוקחת החלטה להקיא אני לא מעודדת את זה אבל אני חושבת שכל עוד לא תחזרי על זה הכל יהיה בסדר ולא תפתחי הפרעת אכילה :)
גם אני הייתי ככה בהתחלה והיום אני מקיאה כל יומיים.^
תפסיקו עכשיו ואל תחזרו על זה אם אתן מרגישות מלאות צאו להליכה/ריצה או תעסיקו את עצמכן במשהו אחר
תפסיקו עכשיו ואל תחזרו על זה אם אתן מרגישות מלאות צאו להליכה/ריצה או תעסיקו את עצמכן במשהו אחר
אנונימית
פעם אחת מבחינה פיזית לא תהרוס לך את הגוף אבל זה מאוד מאוד מסוכן מהבחינה שזה יכול להיות ממכר ואז כן יהרס לך הגוף. פשוט תנסי לשכוח שעשית את זה ואם תרגישי שאת רוצה שוב, תילחמי בזה ואל תישברי כי אחרי הפעם הזאת תבוא עוד פעם ועוד פעם עד שזה יהיה מאןחר מידי.
באותו הנושא: