4 תשובות
יצא נחמד אבל לפני שאת מפרסמת פרק, תעברי עליו כי לפעמים יש טעויות ושגיאות כתיב. ועדיף גם לא לשים אמוג'ים בסיפור אם את רוצה שיקחו את הסיפור שלך ברצינות
אהבתי ממש.
התקציר ממש טוב.
רק כמו שמעליי אמרה, לפני שאת מפרסמת פרק תעברי עליו פעמיים כדי לבדוק אם יש טעויות ולתקן.
ואי זה מענין ממש
וכמו שאמרו למעלה תעברי כמה פעמים לראות שאין שגיאות וכאלה