4 תשובות
לא משתמשים בבוטוקוס לשפתיים! רק בחומצה! ואני ממליצה לך לחכות לפחות עד גיל 18
אפשר, אם כדאי? ממש ממש לא
גם אלה שכן עושים בגילאים האלה יעשו את זה כי אכפת להם מהכסף, אם תלכי למנתחים ידועים ומוכרים שבאמת טובים ולא יעשו משהו שלא עושים הם יגידו לך שאת יכולה לעשות אבל ממש לא אצלם.
ראיתי באיזה כתבה שמגיל 16 יש כאלה שמזריקים חומצה
נאלי שרק מגיל 16 או 18