16 תשובות
לונדון.
שואל השאלה:
גם אני עשיתי שנה שעברה את הטיול לפראג וגרמנייה חח
שום מקום.
גיאורגיה. היה כיף
ברצלונה
הולנד
רודוס
אני עדיין ברוסיה
גרמניה-אוסטריה
פראג ובאחד הימים כשהייתי שם גם ביקרתי בגרמניה
לאף מקום :/
קרואטיה, איטליה, סלובניה
לשום מקום
בולגריה