6 תשובות
שחרור גז מהעצמות
שואל השאלה:
שזה טוב לעשות את זה? איך זה נוצר?
אנונימי
אומרים שזה אוויר בין העצמות וכל פעם שאנחנו עושים קליק אנחנו משחררים אותו
זה ממכר אבל זה לא בריא זה יכול לגרום לשחיקה של המפרקים.
אוויר שבין הסחוסים, התאוריה היא שזה לא בריא ושוחק את המפרקים אבל לא הוכיחו שזה נכון היה מישהו שהוכיח ההפך
החרא הזה באצבעות