7 תשובות
שואל השאלה:
אע איזה באסה
אע איזה באסה
אנונימית
שואל השאלה:
אפ אני נכנסת להם לפרופיל? זה מופיע?
אפ אני נכנסת להם לפרופיל? זה מופיע?
אנונימית
תנסי
לפי דעתי זה אמור לתת לך
לפי דעתי זה אמור לתת לך
כן תיכנסי לצ'אט מהפרופיל שלהם
וזה לא נמחק
וזה לא נמחק
מוזר... לא זה נותן מהראשונה. אולי אין לך אינטרנט? נסי מהמחשב
לא
זה מוזר לי מופיע הכל
אולי הם שינו כינוי?
לי יש עדיין צאטים מ2014...
זה מוזר לי מופיע הכל
אולי הם שינו כינוי?
לי יש עדיין צאטים מ2014...
לא מוגבל, אבל כשלא מדברים הרבה זמן הצאט נמחק
באותו הנושא: