5 תשובות
כי אוכל זה החיים
אופסי
ככה זה אוגל
כי למה לא?
כי משעמם לך ואתה מחפש ללעוס משהו ולהעסיק את עצמך, או שלא אכלת הרבה זמן אז אתה פשוט רעב
באותו הנושא: