3 תשובות
אל תילחצי
אם זה יקרה שוב תדווחי למשטרה או משהו
אם זה יקרה שוב תדווחי למשטרה או משהו
אנונימית
זה סתם אנשים שמנסים להפחיד אותך.
אל תתני להם להצליח. הם לא באמת יחפשו אותך.
אל תתני להם להצליח. הם לא באמת יחפשו אותך.
הם כנראה סתם היו משועממים וחיפשו למי להציק. אל תקחי את זה ברצינות, אבל אן קורה לך שוב מקרה כזה מציעה לך לצלם את הבנאדם ולפנות למשטרה... אנשים לא אמורים לגעת בך בלי רשותך או להטריד אותך!
באותו הנושא: