3 תשובות
חח קרה לי גם.
מצטרפת לשאלה.
מצטרפת לשאלה.
פשוט תהיה את.. אין מה לשנות אם אל מודעת לעצמך אז תשימי לב
זה קרה לי.
פשוט תזכרי להיות עצמך, אם הוא עובר לידך או משהו תחשבי חזק שהוא רק עוד מישהו רנדומלי שעובר לידך, אם הוא מתיישב לידך פשוט תנסי לחשוב שהוא לא שם ושהוא סתם מישהו שהתיישב לידך.
כל פעם שהוא בסביבה שלך תנסי להיות כמה שיותר את, תחשבי שהוא לא הקראש שלך אלא סתם מישהו ותגידי את זה מלא פעמים לעצמך ואני מאמינה שלאט לאט תתרגלי.
פשוט תזכרי להיות עצמך, אם הוא עובר לידך או משהו תחשבי חזק שהוא רק עוד מישהו רנדומלי שעובר לידך, אם הוא מתיישב לידך פשוט תנסי לחשוב שהוא לא שם ושהוא סתם מישהו שהתיישב לידך.
כל פעם שהוא בסביבה שלך תנסי להיות כמה שיותר את, תחשבי שהוא לא הקראש שלך אלא סתם מישהו ותגידי את זה מלא פעמים לעצמך ואני מאמינה שלאט לאט תתרגלי.
באותו הנושא: