4 תשובות
להפסיק לשחק מיינקראפט
אולי זה בעיה בשרת או שקיבלת מיוט
כנראה שיש בעיה בשרת הספציפי הזה, או שהם לא נותנים לכל אחד לרשום בצ'אט
כשאת בסינגלפלייר רגיל, זה נותן לך לרשום בצאט?
כשאת בסינגלפלייר רגיל, זה נותן לך לרשום בצאט?
שואל השאלה:
לא חשוב הסתדרתי
לא חשוב הסתדרתי
באותו הנושא: