3 תשובות
גמאני
הכי כיף להיות ילד,מעדיף להישאר ככה לנצח...
הכי כיף להיות ילד,מעדיף להישאר ככה לנצח...
לא רק לך
אני גם עולה לכיתה ט וכיתה ח הייתה זוועה בשבילי
באותו הנושא: