7 תשובות
כי זה נוח
מה הבעיה אין עיגולי זיעה חחחחח
אני מאוד אוהבת גופיות, אני חושבת שזה יפה ומחמיא לגוף שלי (לא בצורה חושפנית) אבל אני לא לובשת כי ההורים שלי חושבים שזה לא מכבד /:
אנונימית
למה לא? לא הבנתי מה הבעיה
לאוורר את הבית שחי
כי באלי..
זה נוח לי ונעים לי עם זה
זה נוח לי ונעים לי עם זה
מה הבעיה עם ללבוש גופיות
זה כמעט כמו חולצה
זה כמעט כמו חולצה
באותו הנושא: