2 תשובות
חדרי בריחה, לונה פארק, סרטים, טיולים
אני דווקא בעד לחסוך. במקום לחפש דברים לבזבז עליהם כסף, כשיהיה משהו שתרצה לעשות תדע שיש לך מספיק כסף ותוכל לעשות את זה. עדיף מאשר לבזבז הכל על דברים שלא ממש בא לך עליהם ואז כשיהיה משהו שממש תרצה תתחרט.
באותו הנושא: