6 תשובות
החלטה שלהן
שיעשו מה שבא להן הגוף שלהן
זאת ההחלטה שלהן.
אותי זה קצת מגעיל
שיעשו מה שטוב להן, לדעתי זה לא אסתטי בכלל
שכניראה שיש להן מלא ביטחון לעשות את מה שהן רוצות ואת זה אני מכבדת, שיעשו מה שבא להן זכותן והן לא צריכות לדפוק חשבון לאף אחד. פשוט בחברה שלנו יש אנשים שזה לא מתאים להם וצריך לצפות לזה אבל אפשר פשוט לא להתייחס
הלוואי והיה לי את האומץ אבל החברה שלנו לצערי לא מקבלת את זה וזה גורם לבנות לא להיות בטוחות בעצמך ולהוריד את הראש... כל הכבוד למי שעושה את זה בלי למצמץ!!!