12 תשובות
יאא איזו חמודה את.
ואם תשלחי עכשיו כנראה שהוא יבוא לדבר איתך או משהו ..
אם את לא תרגישי בנוח אז תשלחי בבוקר
ואם תשלחי עכשיו כנראה שהוא יבוא לדבר איתך או משהו ..
אם את לא תרגישי בנוח אז תשלחי בבוקר
וואו איזה בת מקסימה את
אני הייתי שולחת בבוקר
אני הייתי שולחת בבוקר
תשלחי עכשיו ואחרי שהוא יקרא תבואי ותחבקי אותו
אם את מפחדת - תשלחי בשלבים. כל פעם חלק אחר של ההודעה, כמה מילים, כמה פסקאות... ואז תשלחי את הסיום!
אם את לא מצליחה במילים - תמצאי שירים!
אם את לא מצליחה במילים - תמצאי שירים!
את מושלמת. את יכולה פשוט לשלוח כשאת יודעת שהוא בעבודה או משהו. אני בטוחה שהוא יקרא את זה וממש יתרגש.
תשלחי לו ,את מדהימה.
את לא לייבת לזרןק שום דבר,ורם זרקת יש גם דרך חזקה.
תלחצי על שלח ,תראי לו שאת איצו ותומכת בו.
אפילו זזה באותו הבית זה באמת יעשה לו את הלילה ואת היום:)
את לא לייבת לזרןק שום דבר,ורם זרקת יש גם דרך חזקה.
תלחצי על שלח ,תראי לו שאת איצו ותומכת בו.
אפילו זזה באותו הבית זה באמת יעשה לו את הלילה ואת היום:)
כפרע עלייך
מרגש, שלחי מתי שירגיש לך נוח
תכתבי לו גם שאת תמיד איתו ותומכת בו
מרגש, שלחי מתי שירגיש לך נוח
תכתבי לו גם שאת תמיד איתו ותומכת בו
שואל השאלה:
אני מניחה שאני לא כזאת מקסימה. זאת אומרת.. יש לי קטעים. לפעמים אני עושה להורים שלי את המוות (גיל ההתבגרות וזה) ולפעמים אני רק רוצה לעודד אותם ואני כל כך אוהבת ומעריכה אותם. אני מניחה שאני תמיד אוהבת אותם כמובן אבל אני מכחישה את זה. כי יש לי גם לב קר חח תמיד אומרים לי שאני קשוחה ושאני חסרת רגש כשבתכלס מבפנים אני הכי רגישה ושבירה... וברגע שקשה להורים שלי אז אוטומטית זזה יכול לפרק אותי
אני מניחה שאני לא כזאת מקסימה. זאת אומרת.. יש לי קטעים. לפעמים אני עושה להורים שלי את המוות (גיל ההתבגרות וזה) ולפעמים אני רק רוצה לעודד אותם ואני כל כך אוהבת ומעריכה אותם. אני מניחה שאני תמיד אוהבת אותם כמובן אבל אני מכחישה את זה. כי יש לי גם לב קר חח תמיד אומרים לי שאני קשוחה ושאני חסרת רגש כשבתכלס מבפנים אני הכי רגישה ושבירה... וברגע שקשה להורים שלי אז אוטומטית זזה יכול לפרק אותי
אנונימית
אני יודעת איך את מרגישה אבל רק המעשה הזה עושה אותך מקסימה, אל תורידי מהערך של זה.
תני לנו קצת להחמיא לך על מעשה שכזה...
אפשר לאמץ אותך ?
אני אשמח שתיהיה לי בת כמוך
את מהממת
אני אשמח שתיהיה לי בת כמוך
את מהממת
אנונימי
אממ...אני לא חושב שזה יקרה
אבל היי,קח קריסטל מנטה
אבל היי,קח קריסטל מנטה