3 תשובות
תלכי למקום שעשית בו...
תשאלי למה זה דהה
תלכי אליה, זה לא אמור להיות ככה, והיא חייבת לתקן את זה ואת לא תשלמי על זה כי זאת טעות שלה
אחרי שעושים קעקוע גדול זה קורה, בגלל זה אחרי שבועיים שלוש חוזרים אל המקעקע והוא מתקן את זה בחינם.