3 תשובות
אולי, לא בהכרח.. תלוי למשל איזה שיעור אתה.
ואתה יכול פשוט לשאול אותו :)
ואתה יכול פשוט לשאול אותו :)
זה אומר שהוא לא מעודכן כי מעכשיו משלמים באפליקציה של משרד התחבורה זה במקום הדואר
אני חושבת שאולי אלה הדמי רישום לטסט בגלל ההפרטה. אבל זה לאו דווקא אומר שאתה קרוב לטסט כי אני שילמתי אותם כבר בשיעורים הראשונים. אתה יכול לשאול אותו אם הוא חושב שאתה מוכן לטסט
באותו הנושא: