4 תשובות
נכון מאוד. את צריכה להגיד להם בדיוק מה שכתבת כאן (:
הם יודעים מה ההשלכות בעתד ודואגים לך , הורים אוהבים ודואגים זה הורים מעירים , תגידי תודה
נכון, אבל הם דואגים לך כי בעתיד זה יכול לפגוע בך מבחינה בריאותית
אכפת להם ממך וגם שהשמנת יתר לא פחות גרועה מתת משקל, כל עוד המשקל שלך קרוב לתקין ולא חורג מעליו או מתחתיו
באותו הנושא: