8 תשובות
אני לא הייתי מתקלחת כי אני אדם עצלן
אבל לכי על זה
לפי ההרגשה שלך. עדיף להתקלח
כןן תתקלחי מהר ואז תעלי לישון
כן תתקלחי.
חזרתי מגדנע לא היה לי כוח לעלות לבית אפילו.
הייתי מתה מעייפות נורא.
אבל בכל זאת התקלחתי.
תסירי איפור כי זה לא בריא
כן
HOH
כן תתקלחי