4 תשובות
כה יש פעמים שזה מתאים גמלי יש
אולסטאר
כן ברור תמיד טוב שיש סניקרס לבנות.
מתוך כל הלבנות שיש לי יש אחת שהיא נייק וסניקרס כאילו הכי פשוטה ויפה בעולם,לא יודעת מה השם שלה אבל זה פשוט סניקרס רגילה ממש
מתוך כל הלבנות שיש לי יש אחת שהיא נייק וסניקרס כאילו הכי פשוטה ויפה בעולם,לא יודעת מה השם שלה אבל זה פשוט סניקרס רגילה ממש
שואל השאלה:
לא ממש אוהב את האולסטאר.
מה אומרים על לקנות מחנות מעצבים כמו house men?
לא ממש אוהב את האולסטאר.
מה אומרים על לקנות מחנות מעצבים כמו house men?