5 תשובות
לול
שואל השאלה:
אגב אני חברה שלה לול
אגב אני חברה שלה לול
אנונימית
כן
כן
כן היא מהממת !!!! אני ממש אוהבת אותה אפילו שאני לא מכירה אותה אישית:)
באותו הנושא: