19 תשובות
קאט חייםשלי
קאט
הסתומה שהכי אהבתי בטלוויזיה
הסתומה שהכי אהבתי בטלוויזיה
סאם כי קאט מטומטמת בקעט מעצבן חח
אנונימית
סאם
קאט.
קאט. לא ראיתי את הסדרה של שתיהן, אבל מויקטוריוס נגד איי קארלי, קאט.
סאם
קשהה
קאט כי זו אריאנה אבל אני גם מתה על סאם
קאט כי זו אריאנה אבל אני גם מתה על סאם
סאם
קאט ברורר
שואל השאלה:
omg im on the moonn
omg im on the moonn
קאט
קשה להחליט חחח
מרוב שאני אוהב את קאט אני חוגג את יאיי דיי
קאט אהובתיי
סאםם
קאט !!