3 תשובות
סבתא שלי למשל שמה משקפי שמש אופטיות ולפעמים היא לא רוצה להסחב עם משקפי ראיה רגילות אז היא מסתפקת במשקפי שמש האופטיות שלה וזה לא מפריע לה להיות איתם גם בבית או במקומות סגורים וגם בערב
אני שמה 24/7
עניין של הרגל וזה לא קשור לחוק של מגניב או אנאערף משהו אחר
יש כאלה ששמים משקפי שמש 24/7 מסיבות בריאותיות