3 תשובות
זה לא מכעיס זה יותר "ביצ זאת דעתי על מה ולמה"
אנונימית
כי יש תשובות שהן דעה אישית ואנשים שלא מסכימים פשוט מסמנים מינוסים על אף שאין נכון ולא נכון.
שואל השאלה:
^^אבל זאת לא המטרה?
אם מישהו לא מסכים עם דעתך האישית לעשות מינוס?
אנונימית
באותו הנושא: