4 תשובות
אוי זה מוכר לצערי... אבל סטטוס כזה תרשמי בפייס..
אנונימי
גם אני מכיר את זה
אני בידיווק במצב שלך! ולא הוא לא יודע כמה זה כואב
אנונימי
מכירה את זה, אם זה ככה-הוא לא שווה אותך!
באותו הנושא: