התחברות
הרשמה
לא יודעת איך למסגר את השאלה הזאת אבל..
זה נושא שהוא בור בלי תחתית, מאז ומתמיד לא הלך לי עם אנשים, אני יודעת שלא חסר לי כלום, אבל הרבה אנשים לא יודעים איך "לאכול" את האישיות שלי, אני קצת מאבדת תקווה שאני אתקל באנשים המיוחדים שידליקו אצלי את התקווה מחדש, מישהו מזדהה?
21 באוגוסט 2018, 01:14
מסגרות
2 תשובות
אז מה את רוצה בעצם ?
מ
מְנַחֵשׁ
אני בדיוק במצב שלך, אני מזדהה
L
Look for me on the tracks
באותו הנושא:
בכמה שפות אתם יודעים לומר "דיי לפרסם את הסוג שאלה הזאת אלף פעם"?
זה יהיה חמוד למסגר את זה לחבר שלי ולתת לו ביום האהבה?
פליז פליז תעזרו לי בבקשה אני יודעת ששאלתי את השאלה הזאת אז בלי תגובות מיותרות.. תודה לעונים
(אני יודעת שחרשתי על השאלה הזאת מלא אבל..) מה אתם חושבים עלי?
אני יודעת שהשאלה הזאת נמאסת ומעצבנת אבל
מי יודע מה מיוחד בשאלה הזאת?
מישהו יודע איזה קו צריך לתפוס מתחנה מרכזית (ת"א) בשביל להגיע לרחוב המסגר?
חתכתי אני בוכה בלי סוף ואני לא יודעת אפילו למה אני כותבת את השאלה הזאת שאין בה שאלה
אני יודעת ששאלתי את השאלה הזאת אבל אך אחד לא ענה אז.. אני שואלת שוב
אני יודעת שממש חפרו על השאלה הזאת אבל
אני יודעת שכבר שאלתי את השאלה הזאת אבל אני רוצה לקבל עוד חוות דעת:) איזה מבינהם הכי יפה? הקישורים בתשובות לשאלה..