6 תשובות
גם אליך לא חזרו?
לא..
חזרו אלי פעמיים. בדקתי והפעם האחרונה שהם חזרו אליי הייתה ב21 למאי (לפני שלושה חודשים), מאז שלחתי מלא פעמים ולא קרה כלום.
לאחרונה, מרגיש כאילו הם לא קוראים בכלל את מה ששולחים בצור קשר.
לאחרונה, מרגיש כאילו הם לא קוראים בכלל את מה ששולחים בצור קשר.
הם לא קוראים, בטח שולחים להם מלא הודעות
השארתי איזה 10 ואני פה 3 שנים ומעולם לא חזרו אלי
וואי לא! אני שונא את זה שלא חוזרים אלי!
באותו הנושא: