9 תשובות
חמוד אני מת על זה במיוחד של המתנחלים ;)
יש את זה רק לחסידים חח טוב בעיקר לחסידים
ולדעתי זה נראה יפה ;) (תשובה טיפוסית של חוזת בתשובה xd)
זה כל כך חמוד (:
ולדעתי זה נראה יפה ;) (תשובה טיפוסית של חוזת בתשובה xd)
זה כל כך חמוד (:
*חוזרת
חח זה מכוער
אני לא אוהבת איך שזה נראה חח
חח:) יש כאלה שיפה להם.. וכאלה שלא!
אבל אין את זה רק לדתיים!
אבל אין את זה רק לדתיים!
אני לא אוהבת את זה.
זה לא נראה אסטטי
מכוער (בלי להעליב או משהו כזה9
באותו הנושא: