9 תשובות
כנל חח
אני אוהב דווקא את אלו שבצבעים, אבל את הרוב לא
גם אני לא
וואי תאמת שאני חושב שזה ממש יפה
אנונימי
גם אני לא, אבל יש מקרים בודדים שזה מתאים לאנשים
שואל השאלה:
אני גם לא אוהב צמות אתיופיות, זה הסגנון
אנונימי
אני אוהבת על אחרים עלי בחיים לא