אני לפני חודשיים בערך דיברתי עם חבר שלי על סוגי דם וכאלה והבנתי שאני לא יודעת מה הסוג דם שלי וגם לא היה כתוב בתעודת לידה, אז החלטתי שאני אלך לעשות בדיקת דם, ובגלל שיש לי חרדה *מאוד* קשה מורידים ומחטים, אז הוא אמר שהוא יבוא איתי. הלכנו, התיישבתי בכיסא והאחות אומרת לי "בדיקת סוג דם עולה כסף ועושים אותה רק בסניף של מד"א", אז נאלצתי לעשות את הבדיקת דם בכל זאת.. ובגלל שפחדתי אז התחלתי לבכות, ופחדתי לתת לה את היד, וכל פעם ששמתי את היד הזזתי אותה אחורה עד שחבר שלי חיבק אותי וכיסה לי את העיניים אז שמתי את היד וזהו.. טוב נו גם ככה לא עשיתי בדיקת דם כבר שלוש שנים.. איך הבוקר שלכם?