11 תשובות
כלום מה הבעיה בזה
לתת לו להאמין במה שהוא רוצה.
כלום
זאת האמונה שלו,תכבדי אותה.
זאת האמונה שלו,תכבדי אותה.
כלום חח שיעשה מה שבאלו
גם אחותי אתאיסטית ואני מאמינה
הכל בסדר
גם אחותי אתאיסטית ואני מאמינה
הכל בסדר
לתת לו לחיות את חייו? בלי לנסות לשכנע אותו
לקבל את הדעה שלו
לקבל אותו כמו שהוא ולכבד את הדעה שלו גם אם את לא מסכימה איתה.
לתת לו לחיות את החיים שלו, מה את אומרת?
לכבד את זה?
לקבל את הדעה שלו כמו שהוא מקבל את שלך.
להתרחק ממנו...
באותו הנושא: