כל פעם שיש לי קראש על מישהו ואני מתחילה להתאהב בו ולראות כמה שהוא חמוד,יוצא שהוא מתאהב בי קודם ומתחיל לדאוג לי כל הזמן ולשלוח לי לבבות וזה מרגיש לי שהם חושבים שאנחנו ביחד... זה מעיק עליי ומרחיק אותי בשנייה! למה? הרי אני ראיתי את כל הטוב שיש בו עד שהוא התחיל להיות בקטע שלי ולרצות אותי... מה לא בסדר איתי?