4 תשובות
מסכימה, אבל לפעמים יש שאלות של "מה אתה מעדיף זה או זה" ואז כששמים מינוסים זה די טיפשי.
כן
מסכימה. לפעמים שמים מינוסים על עובדות ואז זה באמת מעצבן.
כע זה דיי טיפשי
באותו הנושא: