6 תשובות
לבוא לסטיפס ולפרוק או לספר לחבר טוב d:
לדבר על זה:) אני ישמח אם אני יוכל לעזור לך!
אם לא.. אז תכתבי יומן או תציירי! זה עוזר!
אם לא.. אז תכתבי יומן או תציירי! זה עוזר!
שואל השאלה:
לדעתי זה לא ממש מקום שאפשר לסמוך בו על אנשים, ולא על מערכת האתר עצמה. אבל תודה בכלזאת...
לדעתי זה לא ממש מקום שאפשר לסמוך בו על אנשים, ולא על מערכת האתר עצמה. אבל תודה בכלזאת...
לא להדחיק... ולספר לי
"דאגה בלב איש ישיחנה" (חז"ל).
או לקנות יומן אישי.
או לקנות יומן אישי.
לספר לי (:
באותו הנושא: