4 תשובות
חחח כן אה
יש לי חבר שמתחילת החופש לא יצא מהבית ורק משחק/:
פורטנייט זה בריא
זבל של משחק. עכשיו overwatch. זה משחק. אבל כן זה יצא משליטה סתם מכורים ומבזבזים כסף על תחפושות במשחק חינמי שלא עוזרות לנצח