7 תשובות
לא.
לא משמין.תלוי בכמות
שואל השאלה:
אז אם הכמות היא גדולה
זה משמין ?
אז אם הכמות היא גדולה
זה משמין ?
אנונימית
לא זה בריא השמן עוזר לספיגה של הויטמינים מהירקות..אם תשימי 2 כפות שמן לא משנה כמה הסלט יהיה גדול את לא תעברי את ה300 קלוריות
לא, לא ממש אולי קצת קלוריות
זה ממש בריא וטעים
שואל השאלה:
אם אני אוכלת את זה כל הזמן אין סיכוי שזה ישמין אותי?
אם אני אוכלת את זה כל הזמן אין סיכוי שזה ישמין אותי?
אנונימית
באותו הנושא: