6 תשובות
את גם מתבגרת?
לא לחשוב על זה.
זה עצוב גם לי יצא פעם לחשוה על זה וזה סתם מבאס.
בינתיים יש לך הרבה הרבה שנים איתם. לנצל את זה ולהנות מכל רגע זה הדבר הכי טוב לבנתיים ובאמת שכרגע אין למה לדאוג.
גם לי יצא מחשבות כאלו אבל תיראי זה סתם מחשבות שמבאסות
חיים שלי תקשיבי אני גם ממש אוהבת את אמא שלי הכי שבעולם ואני אובססיבית אלייה יותר מידי באמת ואמא שלי היא הנשמה שלי והחברה הכי טובה שלי וכשהייתי קטנה גם אני פחדתי שהיא תמות והיא תמיד תומכת בי ומרגיעה אותי אבל עדיף כמה שיותר לנצל תחיים ולנצל את אמא כי אין מה לעשות זה יקרה ככה או ככה ולצערי רק בזמן האחרון התחלתי להפנים את זה ואמא יש רק אחת ואין על אמא בעולם
שואל השאלה:
תודה אתם ממש מעודדים ועוזרים לי
את מותק!