3 תשובות
אני מאוד קיצוני בכל מה שנוגע לפרפקציוניזם וocd
יש לי את הקטעים שבהם אני יכול לעשות דבר הכי מטומטם לחלוטין אבל הוא יראה לי נורמלי לגמרי. יש לי את הטוויקים שלי.
לגבי איך אני מתמודד עם זה? אני לא
אני לא ממש רואה את עצמי הולך ומטפל מזה. באיזושהי צורה זה לא מעצבן אותי ולמדתי לחיות עם כל דבר ודבר.
המשפחה והחברים לא ממש יודעים את זה. כלומר הם כן רואים אותי עושה את כל הטקסים האלה אבל הם לא ממש משייכים את זה לסוג של הפרעה כזאת או אחרת
שואל השאלה:
אתה יכול לתת דוגמא אם זה לא אישי מבחינתך?
אנונימית
..