4 תשובות
השירים של פעם תמיד טובים יותר
ErO
וואי אריאנוש יש לה קול של זונה בוכרית חח
האלבום איכזב אותי מאוד, אני מחכה לו כבר 3 שנים, יש כמה שירים ממש טובים אבל כל השאר גרועים
לדעתי זה האלבום הכי טוב שלה , ממש לא התאכזבתי . בהתחלה חשבתי שלא יהיה יפה בכלל אבל עכשיו אני כבר ממש לא חושבת ככה
.xo