6 תשובות
קלווין צריך להישאר בפאנק כמו שהוא עשה באלבום הקודם שלו.
איך קוראים לו?
שואל השאלה:
דובדבן33 promises
דובדבן33 promises
אנונימית
שואל השאלה:
snow angel אפשר הסבר אני לא מבינה במונחים של מוזיקה כל כך
snow angel אפשר הסבר אני לא מבינה במונחים של מוזיקה כל כך
אנונימית
הוא נחמד למרות שבאמת ציפיתי ליותר
זה לא ממש מונח, זה פשוט ז'אנר.
תשמעי את האלבום האחרון שלו ואת השיר שלן עם דיג'יי קאלד - dont quit, זה היה אלבום טוב והוא ידע מה הוא עשה.
תשמעי את האלבום האחרון שלו ואת השיר שלן עם דיג'יי קאלד - dont quit, זה היה אלבום טוב והוא ידע מה הוא עשה.
באותו הנושא: