5 תשובות
אם יש לך זמן ללמוד אז בטח
כן , קשה אבל אפשרי
תראי אם יש לך זמן אז כמובן שזה אפשרי,..אני לקחתי קורס בקידום וזה מאוד עזר לי מבחינת הטיפים והתרגולים להצליח במבחן..אבל את צריכה לדעת ולהבין שגם אם את לוקחת קורס עדיין את חייבת להשקיע ללמוד ולתרגל בבית...
אנונימית
כן, את יכולה לעשות את הקורס אונליין של היי קיו ואז להתאים את הלמידה לזמן שלך, זו אחלה אופציה גם יש שם אפשרות לתקשר עם מורה שזמין אונליין וכאלה, אני עשיתי את זה לפני שנתיים וזה ממש נחמד שיש כזו אופציה
באותו הנושא: