3 תשובות
לפי היגיון, תות אני לא אוהבת, וניל עוגיות אני לא יכולה לאכול, ואת שני הסוגים של השוקולד אני אוהבת.
בקיצור מה שנראה לך טעים :)
בקיצור מה שנראה לך טעים :)
או וניל או עוגיות
אומרים שהתות הכי טעים
יש סדרת רשת שנקראת ריטה וויטה יורות השליח
אז יש להן פרק שהן טועמות את הגלידה ואומרות מה הכי טעים
יש סדרת רשת שנקראת ריטה וויטה יורות השליח
אז יש להן פרק שהן טועמות את הגלידה ואומרות מה הכי טעים