3 תשובות
לפי היגיון, תות אני לא אוהבת, וניל עוגיות אני לא יכולה לאכול, ואת שני הסוגים של השוקולד אני אוהבת.
בקיצור מה שנראה לך טעים :)
או וניל או עוגיות
אומרים שהתות הכי טעים
יש סדרת רשת שנקראת ריטה וויטה יורות השליח
אז יש להן פרק שהן טועמות את הגלידה ואומרות מה הכי טעים