10 תשובות
שואל השאלה:
לאכול לבד או עם לחם ?
לאכול לבד או עם לחם ?
אנונימי
טונה במים ולא בשמן
אפשר עם לחם עדיף קל או פריכיות
אפשר עם לחם עדיף קל או פריכיות
שואל השאלה:
ירקות גם טוב לאכול אחרי אימון ?
ירקות גם טוב לאכול אחרי אימון ?
אנונימי
שואל השאלה:
אם יש לי טונה בשמן זה גם טוב ? פשוט אני מוציא תשמן
אם יש לי טונה בשמן זה גם טוב ? פשוט אני מוציא תשמן
אנונימי
ירקות זה טוב וגם בשמן זה בסדר אבל מבחינה קלורית עדיף במין
שואל השאלה:
תודה לכם
תודה לכם
אנונימי
שואל השאלה:
שניה לאכול טונה אחת מספיקה נכון ?
שניה לאכול טונה אחת מספיקה נכון ?
אנונימי
כן לפי מה שהבנתי יש בטונה מלא כספית ובגלל זה אסור לאכול יותר מ4 קופסאות בשבוע..תוסיף עוד חלהונים אחרים
נראלי שכן זה חלבונים
כן כי זה חלבון,זה קשור לשריר או משהו אבל צריך לאכול חלבון אחרי אימון אז כן זה מעולה