11 תשובות
מסכים לגמרי, ואני הולך להשאיר את לשון הפניה עד שמשנים את זה.
לשון פניה יחיד זכר (אתה)
לשון פניה יחיד זכר (אתה)
שואל השאלה:
גם אני.
לשון פנייה: יחיד נקבה (את)
גם אני.
לשון פנייה: יחיד נקבה (את)
הבעיה שלי לפחות היא שבטוחים שאני זכר ולכן פונים אליי בלשון זכר , אבל אני נקבה.
לכן זה יכול להיות נחמד אם יוסיפו את האפשרות הזאת
לכן זה יכול להיות נחמד אם יוסיפו את האפשרות הזאת
מסכימה לגמריי!
לשון פנייה: לא משנה (איך שבא לכם אנשים, כתוב לי בפרופיל בת כי אני בת ביולוגית)
לשון פנייה: לא משנה (איך שבא לכם אנשים, כתוב לי בפרופיל בת כי אני בת ביולוגית)
גם עם "זכר" ו"נקבה" אנשים מתקשים לפנות אחד לשני בצורה הנכונה.
שואל השאלה:
רב חתולין, לא הבנתי :/
רשמתי שזה יפתור עוד בעיות חוץ מפניות ששונות מיחיד זכר ויחידה נקבה, כמו למשל כשפונים לבן בלשון נקבה או להפך.
(לשון פנייה: יחיד נקבה (את))
רב חתולין, לא הבנתי :/
רשמתי שזה יפתור עוד בעיות חוץ מפניות ששונות מיחיד זכר ויחידה נקבה, כמו למשל כשפונים לבן בלשון נקבה או להפך.
(לשון פנייה: יחיד נקבה (את))
וגם פונים אליך כנקבה כי לא רואים את המגדר בתגובה..
אם יעשו לפי הדוגמה שלה זה יפתור המון בעיות כי אשכרה יראו בתגובה את לשון הפניה
לשון פניה יחיד זכר (אתה)
אם יעשו לפי הדוגמה שלה זה יפתור המון בעיות כי אשכרה יראו בתגובה את לשון הפניה
לשון פניה יחיד זכר (אתה)
אני בעד, זה לא שזה דורש יותר מאמץ מאנשים, ומי שבוחר להתעלם שיתעלם..
אבל שתהיה את האופציה, זה יכול להקל מאוד על אנשים ואני לא רואה סיבה למה לא.
ומי שרוצה שכולם ידעו איך הוא מגדיר את עצמו שיכתוב את זה בתיאור שלו.
אבל שתהיה את האופציה, זה יכול להקל מאוד על אנשים ואני לא רואה סיבה למה לא.
ומי שרוצה שכולם ידעו איך הוא מגדיר את עצמו שיכתוב את זה בתיאור שלו.
שואל השאלה:
^ הבעיה היא שגם אם כתוב בתיאור לא תמיד אנשים נכנסים לפרופיל.
כמו שיש אנשים שבוחרים "נקבה" ובכל זאת פונים אליהם בלשון זכר .-.
לאנשים אין כוח לבדוק בפרופיל.
(לשון פנייה: יחיד נקבה (את))
^ הבעיה היא שגם אם כתוב בתיאור לא תמיד אנשים נכנסים לפרופיל.
כמו שיש אנשים שבוחרים "נקבה" ובכל זאת פונים אליהם בלשון זכר .-.
לאנשים אין כוח לבדוק בפרופיל.
(לשון פנייה: יחיד נקבה (את))
מה שמשנה כשעונים למישהו על שאלה או כותבים לו בפרטי זה לא המין או המגדר שלו, אלא פשוט לשון הפנייה (אלא אם השאלה קשורה למין או למגדר שלו ואז הוא יכתוב את זה בשאלה).
אז הגיוני שלשום הפנייה תהיה כתובה מתחת לשם שלו כשהוא עונה על השאלה, או לפחות בפרופיל.
אם מישהו רוצה להגיד איך הוא מגדיר את עצמו (שלדעתי זה לא כזה משנה), התיאור זה המקום לכתוב את זה. זה כמו שלא כתוב מתחת לשם "נגן גיטרה" או "צבע אהוב: ירוק".
אז הגיוני שלשום הפנייה תהיה כתובה מתחת לשם שלו כשהוא עונה על השאלה, או לפחות בפרופיל.
אם מישהו רוצה להגיד איך הוא מגדיר את עצמו (שלדעתי זה לא כזה משנה), התיאור זה המקום לכתוב את זה. זה כמו שלא כתוב מתחת לשם "נגן גיטרה" או "צבע אהוב: ירוק".
שואל השאלה:
אה הבנתי. מסכימה :)
אה הבנתי. מסכימה :)